›    Όροι χρήσης  

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ & ΠΩΛΗΣΗΣ

Καλώς ήλθατε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα εμπειρία.gr. Το Ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει τις υπηρεσίες του προς εσάς, τους επισκέπτες ή πελάτες, μόνο με την αποδοχή από πλευράς σας των ακόλουθων Όρων Χρήσης. Εφόσον επισκεφτήκατε ή πραγματοποιήσετε αγορές μέσω του εμπειρία.gr (συμπεριλαμβανομένων και τηλεφωνικών παραγγελιών), αποδέχεστε αυτόματα αυτούς τους όρους. Παρακαλούμε να τους διαβάσετε προσεκτικά. 


1.  Πληροφορίες προϊόντων

Οι φωτογραφίες που απεικονίζουν τα προϊόντα είναι ενδεικτικές και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το εμπειρία.gr. Επιπλέον, όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις περιγραφές των προϊόντων που προέρχονται από τους συνεργάτες ή τους προμηθευτές μας, το εμπειρία.gr απαλλάσσεται κάθε ευθύνης όσον αφορά στην ισχύ του περιεχομένου τους.

 

2. Τιμές

Οι τιμές που αναφέρονται στον ιστότοπο είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν όλες τις φορολογικές επιβαρύνσεις εκτός από τα έξοδα αποστολής. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη και εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της παραγγελίας, ενώ τιμολογούνται στο τέλος της παραγγελίας επιπλέον της τιμής των επιλεχθέντων προϊόντων.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, οφείλετε να ελέγξετε ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας και να επισημάνετε, σε αντίθετη περίπτωση, στο δελτίο παράδοσης και υπό μορφή χειρόγραφων παρατηρήσεων μετά υπογραφής, οποιαδήποτε ανωμαλία. 

Οφείλετε επίσης να επιβεβαιώσετε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (info@empeiria.gr) αυτές τις παρατηρήσεις αυθημερόν ή το αργότερο μια εργάσιμη ημέρα μετά από την παραλαβή της παραγγελία σας. Οποιαδήποτε αίτηση διατυπωθεί εκτός αυτής της προθεσμίας δεν θα μπορεί να γίνει δεκτή και απαλλάσσει τo εμπειρία.gr από κάθε ευθύνη προς τον Πελάτη.

Σας πληροφορούμε ότι μια καθυστέρηση 24 ωρών είναι δυνατή, όσον αφορά την παράδοση της παραγγελίας σας. Για λόγους ασφαλείας, όλες οι παραγγελίες που πληρώνονται μέσω πιστωτικής κάρτας αποτελούν αντικείμενο εξακρίβωσης εκ μέρους του εμπειρία.gr
Συμπληρωματικές πληροφορίες θα μπορούν να ζητηθούν, ή και να απαιτηθούν για την επικύρωση της αγοράς σας.
Επιπλέον, για κάθε παραγγελία της οποίας το ύψος υπερβαίνει το όριο που έχει θέσει το εμπειρία.gr  (500 ευρώ), θα σας ζητηθεί να μας αποστείλετε ένα δελτίο ταυτότητας και ένα δικαιολογητικό κατοικίας μέσω fax, e-mail ή ταχυδρομείου. 
Λυπούμαστε για την ενόχληση που σας προκαλούμε, ωστόσο αυτά τα μέτρα αποδεικνύουν τη θέλησή μας να προστατεύσουμε τους πελάτες μας από ενδεχόμενες απάτες μέσω πιστωτικής κάρτας. 

3. Έξοδα αποστολής

Εάν δεν επιθυμείτε την επιβάρυνση των εξόδων αποστολής μπορείτε να έρθετε εσείς και να παραλάβετε από τις εγκαταστάσεις μας τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, κατόπιν συνεννοήσεως με το αντίστοιχο τμήμα της εταιρίας μας.

Για αποστολή με courier (ταχυμεταφορές) τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται αυτόματα στο καλάθι σας.

Για παραγγελίες άνω των 10 ευρώ δεν χρεώνεστε με έξοδα αποστολής, εφόσον το δέμα σας δεν ξεπερνάει τα 3 κιλά.  Το επιπλέον κόστος για κάθε επιπλέον κιλό, πέραν των τριών, είναι 1 ευρώ ανά κιλό.

Για παραγγελίες μικρότερες των 10 ευρώ, τα έξοδα αποστολής ξεκινούν από τα 2 ευρώ, για δέματα με βάρος έως 3 κιλά.

Αν το δέμα είναι μεγάλων διαστάσεων η χρέωση θα υπολογιστεί βάσει του ογκομετρικού βάρους του. (ύψος επί μήκος επί πλάτος δια του 5000)

Η υπηρεσία της αντικαταβολής, δηλαδή της πληρωμής στον courier, στοιχίζει 2 ευρώ επιπλέον.

Τα έξοδα αποστολής ισχύουν μόνο για την Ελλάδα. Για αποστολές στο εξωτερικό, επικοινωνήστε μαζί μας. 

Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με ευθύνη του αγοραστή. 

Σε περίπτωση που η courier δεν σας βρει, σας ενημερώνει με sms ή με γραπτή ειδοποίηση στο κουδούνι της εισόδου σας. Μπορείτε να συνεννοηθείτε μαζί τους για νέα ημέρα παράδοσης.

Αν για οποιοδήποτε λόγο αρνηθείτε να παραλάβετε το δέμα σας, ή η courier δεν μπορεί να σας βρει ή να κανονίσει μαζί σας ραντεβού για περισσότερες από 7 ημέρες οπότε και θα μας επιστρέψει το δέμα, είστε υποχρεωμένος να αποζημιώσετε το εμπειρία.gr για τα έξοδα αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας σας. Τα δωρεάν έξοδα αποστολής δεν ισχύουν σε τέτοιες περιπτώσεις, οπότε για ένα δέμα 3 κιλών θα επιβαρυνθείτε με 2,20 ευρώ για αποστολή προς τα εσάς και άλλα 2,20 ευρώ για την επιστροφή του δέματος στην αποθήκη μας. (το παράδειγμα αφορά χερσαία περιοχή. Σε κάθε περίπτωση το εμπειρία.gr υπολογίζει και σας ενημερώνει για το ακριβές ποσόν βάσει του βάρους του δέματος  σας και της περιοχής σας -Αθήνα, επαρχεία, Νησιωτικές περιοχές, Δυσπρόσιτες περιοχές-)


4. Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους στην περίπτωση που υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν και υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας.

Σε παραγγελίες που τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, ή μέρος αυτών, δεν ήταν ετοιμοπαράδοτα (η διαθεσιμότητα αναγράφεται σε κάθε προϊόν στο site), αλλά παραγγέλθηκαν ειδικά για εσάς και αυτά τα προϊόντα είναι, είτε:

1. μεγάλης αξίας (μεγάλη αξία τεμαχίου ή αθροιστική αξία σε πολλά τεμάχια)

2. πολύ εξειδικευμένα ή μη εμπορικά

το εμπειρία.gr έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή τους ή να δεχθεί επιστροφή περιορισμένου αριθμού τεμαχίων, στην περίπτωση που ο κατασκευαστής ή εισαγωγέας του προϊόντος αρνηθεί να δεχθεί επιστροφή αυτών, για οποιοδήποτε λόγο εκτός της περιπτώσεως που το/τα προϊόντα έχουν ελάττωμα, όπου και γίνεται αντικατάσταση τους. 

Σε περίπτωση που αμφιβάλλετε αν το/τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε εμπίπτουν ή όχι στη παραπάνω κατηγορία, μπορείτε πριν να δώσετε την παραγγελία να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο 211 800 1210, ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας ή μέσω email στο info@empeiria.gr και να ζητήσετε να ενημερωθείτε σχετικά με την περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε τα συγκεκριμένα προϊόντα.


Το προϊόν προς αντικατάσταση - επισκευή θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση - επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Πριν από κάθε επιστροφή πρέπει απαραιτήτως να προηγηθεί συνεννόηση με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του εμπειρία.gr. 

Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν το εμπειρία.gr, εφόσον η επιστροφή οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος και εφόσον αυτό επιστραφεί εντός τριών εργάσιμων ημερών από τη παραλαβή της παραγγελίας σας. Σε διαφορετική περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.  Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται υπ' ευθύνη του πελάτη.

Η εγγύηση δεν ισχύει για την επισκευή βλαβών που προέρχονται από εξωτερική αιτία (π.χ. ατύχημα, χτύπημα, κεραυνό, ηλεκτρικές μεταπτώσεις,...), χρήση ή εγκατάσταση που δεν συμφωνούν με τους όρους του κατασκευαστή, μη τήρηση των οδηγιών για την καλή συντήρηση της συσκευής, εμπορική ή συλλογική χρήση και ακατάλληλη χρήση περιφερειακών, εξαρτημάτων ή αναλώσιμων. 

Οι εγγυήσεις των προϊόντων που πωλούνται από τo  εμπειρία.gr δεν καλύπτουν:
- την αντικατάσταση των αναλώσιμων (μπαταρίες, λάμπες, ασφάλειες, κεραίες, ακουστικά για walkman, μικρόφωνα, φθορά των κεφαλών εγγραφής και ανάγνωσης),
- την ανώμαλη ή μη κατάλληλη χρήση των προϊόντων. Σε ό,τι αφορά αυτό το σημείο, σας καλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης που συνοδεύουν το προϊόν,
- τις βλάβες που οφείλονται στα αξεσουάρ (καλώδια τροφοδότησης),
- τα ελαττώματα και τις συνέπειές τους που οφείλονται στην παρέμβαση ενός επισκευαστή μη εγκεκριμένου από τo εμπειρία.gr
- τα ελαττώματα και τις συνέπειές τους που οφείλονται σε χρήση άλλη από αυτή που προβλέπεται για το προϊόν (επαγγελματική χρήση, ομαδική χρήση...),
- τα ελαττώματα και τις συνέπειές τους που οφείλονται σε οποιαδήποτε εξωτερική αιτία.
To εμπειρία.gr δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο σε περίπτωση που ο κατασκευαστής αρνηθεί να εφαρμόσει την εγγύηση.


5. Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:  Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να πατήσετε επιστροφή και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να μας καλέστε και ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Σε περίπτωση που ζητήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας μετά από την αποστολή της, σας βαραίνουν εξολοκλήρου τα έξοδα αποστολής του δέματος σας (προς τον χώρο σας) και τα έξοδα επιστροφής (προς την αποθήκη μας).

 

6. Διαθεσιμότητα προϊόντων - Καθυστέρηση παραγγελίας

To εμπειρία.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών για τη μη διαθεσιμότητας τους.

Αν κάποια από τα εμπορεύματα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα, τότε το εμπειρία.gr θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από την τοποθέτηση της παραγγελίας, ώστε να σας ενημερώσει για τον πιθανό χρόνο παράδοσής τους. Στην περίπτωση αυτή, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί, να ζητήσετε την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος. Η τυχόν λοιπή παραγγελία σας μπορεί να εκτελείται κανονικά.

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

- Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

- Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα 300.000 προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενδέχεται ο προμηθευτής να μην μας έχει ενημερώσει πως κάποιο προϊόν είναι εξαντλημένο ή καταργημένο. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας, για να σας προτείνει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

- Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελία σας.

- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν, είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.


7. Αυξομείωση τιμών

Τη στιγμή που επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας αφού έχετε επιλέξει τον τρόπο πληρωμής σας, η αγορά σας έχει πραγματοποιηθεί. (δηλαδή η συμφωνία σχετικά με το εμπόρευμα και την τιμή της παραγγελία σας). Αν οι τιμές πέσουν, αφότου έχετε πραγματοποιήσει την παραγγελία σας, δεν μπορούμε να σας αποζημιώσουμε σε καμία περίπτωση συμφώνως προς το ισχύον εμπορικό δίκαιο. Ούτε και αντίστροφα δεν μπορεί το εμπειρία.gr  να σας ζητήσει υψηλότερη τιμή από εκείνη που θα ισχύει κατά την παραγγελία σας σε περίπτωση αύξησης των τιμών. Εξαίρεση σε αυτό αποτελεί η περίπτωση όπου η αύξηση της τιμής ενός ή περισσότερων προϊόντων της παραγγελίας σας από τον κατασκευαστή ή εισαγωγέα του, για την οποία δεν είχαμε ενημέρωση εγκαίρως και για αυτό στο site μας παραμένει η παλιά τιμή πώλησης, είναι τέτοια που η παραγγελία σας, στο σύνολό της, κοστίζει στο εμπειρία.gr αξία μεγαλύτερη από αυτή που σας είχε υπολογιστεί στο καλάθι σας (δεν μπορούν δηλαδή να εκτελεστούν παραγγελίες κάτω του κόστους). Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, για να σας ενημερώσουμε για την αλλαγή τιμής και θα επιλέξετε την ακύρωση της παραγγελίας σας ή την εκτέλεση της με την νέα τιμή ή την μετρική εκτέλεση της παραγγελίας (π.χ. χωρίς το προϊόν στο οποίο υπάρχει η αύξηση της τιμής).  

 

8. Χρόνος αποστολής της παραγγελίας

Ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας σας καθορίζεται από το προϊόν με την μεγαλύτερη περίοδο αναμονής, εφόσον στη παραγγελία σας υπάρχουν μη ετοιμοπαράδοτα προϊόντα. Στα περισσότερα προϊόντα χρειάζονται 1-3 εργάσιμες, με μέγιστο διάστημα αναμονής έως και 6 ημέρες για ειδικά προϊόντα. Αν επιθυμείτε να παραγγείλετε προϊόντα με διαφορετικό χρόνο παράδοσης και να παραλάβετε άμεσα τα προϊόντα με μικρότερο χρόνο παράδοσης και σε δεύτερη αποστολή τα προϊόντα με μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης, παρακαλούμε τοποθετήστε τα σε ξεχωριστές παραγγελίες ή ενημερώστε μας σχετικά. Τέλος, στις περιπτώσεις μη άμεσης διαθεσιμότητας των προϊόντων ή εξάντλησης τους, λόγω μη ενημέρωσής μας εκ των προτέρων από τους προμηθευτές μας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός μίας εργάσιμης ημέρας και θα σας ενημερώσουμε για πιθανή καθυστέρηση της παραγγελίας σας ή αδυναμίας εκτέλεσης της, αντίστοιχα. 

 

9. Εγγύηση καλής λειτουργίας

Ορισμένα από τα προϊόντα μας διαθέτουν εγγύηση της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας, η οποία είναι ανάλογα με το προϊόν, από ένα χρόνο και άνω.

Ελαττωματικά προϊόντα εντός εγγύησης (εντός 12 μηνών από την αγορά τους)

Εάν μέσα στον πρώτο χρόνο που χρησιμοποιείτε το προϊόν σας, αυτό σας απογοητεύει διαρκώς και δεν λειτουργεί εξαιτίας κατασκευαστικών σφαλμάτων ή ελαττωματικών υλικών που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του, παρακαλούμε να καλέσετε στη γραμμή εξυπηρέτησης, για να σας βοηθήσουμε να τεκμηριώσετε τυχόν ελαττώματα του προϊόντος σας.

Εάν αποδειχθεί ότι το προϊόν είναι όντως ελαττωματικό, τότε θα σας καταχωρήσουμε έναν Κωδικό Έγκρισης Επιστροφής Εμπορευμάτων και θα σας συμβουλεύσουμε για τον καλύτερο δυνατό τρόπο επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων, που τυχόν αγοράσατε.

Παρακαλούμε να θυμάστε τα ακόλουθα:

Δεν δεχόμαστε επιστροφές χωρίς ενεργό Κωδικό Έγκρισης Επιστροφής Εμπορευμάτων.

Τα περισσότερα προϊόντα που παρουσίασαν ελλάτωμα μετά από τις πρώτες 7 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας, πρέπει να επιστραφούν απευθείας στον κατασκευαστή για επιδιόρθωση ή αντικατάσταση.

Μερικά προϊόντα φέρουν μερική εγγύηση και δεν είναι δυνατόν να αντικατασταθούν, ωστόσο μπορεί να ρυθμιστεί η μερική επιδιόρθωση ή αντικατάστασή τους από τον κατασκευαστή.

Άλλα προϊόντα πρέπει λόγω της κατασκευής τους να επισκευαστούν στο χώρο σας. Σ' αυτήν την περίπτωση ίσως χρειαστεί να έρθει ένας ειδικός στο σπίτι σας. Εδώ αντιμετωπίζουμε περιπτώσεις όπως είδη που έχουν κάποιον όγκο. (TV, για παράδειγμα)

Τα ελαττωματικά προϊόντα, που αποκτήθηκαν πέραν των τελευταίων 30 ημερών,  μπορούν μόνον να αντικατασταθούν ή να επισκευαστούν με το ίδιο ακριβώς προϊόν, ή με αντίστοιχο σε περίπτωση μη διαθέσημότητας του ίδιου μοντέλου.

Εάν δεν υπάρχει ακριβώς το ίδιο προϊόν διαθέσιμο για την αντικατάσταση του ελαττωματικού ή δεν μπορεί να γίνει επισκευή, τότε είτε θα το αντικαταστήσουμε με ένα μοντέλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων, υπό την προϋπόθεση ότι η βλάβη δεν οφείλεται σε λάθος χειρισμούς του χρήστη. Συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο χρήσης του εκάστοτε προϊόντος.

Επιτρέψτε μας να ζητήσουμε ένα χρονικό περιθώριο 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σας στις αποθήκες μας, μέχρι να κινήσουμε τη διαδικασία επιστροφής του. Στις περισσότερες περιπτώσεις είμαστε σε θέση να διεκπεραιώσουμε επιστροφές σε μικρότερο χρονικό διάστημα.

Ελαττωματικά προϊόντα εκτός εγγύησης (μετά την παρέλευση 12 μηνών από την αγορά τους)

Δεν μπορούμε να αντικαταστήσουμε ή να αναλάβουμε επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που βρίσκονται εκτός της 12μηνης εγγύησης. 

Ελαττωματικά προϊόντα από λάθος χειρισμούς του χρήστη

Δεν μπορούμε να εγκρίνουμε την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης.

Θα σας επιστρέψουμε το προϊόν, εφόσον αναλάβετε τα έξοδα διακίνησης και αποστολής εάν έχουμε κανονίσει να γίνει παραλαβή από courier. Το προϊόν φυλάσσεται στην αποθήκη μας για ένα χρονικό διάστημα μέχρι 30 μέρες, μετά το πέρας των 30 ημερών διαθέτουμε το προϊόν στην αγορά.

Ελαττωματικά προϊόντα που κατά τον έλεγχο στις αποθήκες μας δείχνουν να λειτουργούν

Οι συνεργάτες μας στο τμήμα αποθήκης θα επικοινωνήσουν μαζί σας τηλεφωνικώς ή με e-mail, για να σας ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα φυλάξουμε το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα το πολύ 30 ημερών και στη συνέχεια θα το διαθέσουμε στην αγορά.

Εάν το προϊόν βρεθεί σε καλή κατάσταση και λειτουργεί κανονικά, θα σας το επιστρέψουμε, υπό τον όρο ότι θα αναλάβετε εσείς τα έξοδα διακίνησης και αποστολής παραλαβής.

Ποιός αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής της συσκευής ;

Σε περίπτωση που η συσκευή σας έχει υποστεί κάποια βλάβη και ο τεχνικός έλεγχος που πραγματοποίησε ο κατασκευαστής επιβεβαιώνει ότι η επισκευή καλύπτεται από την εγγύηση, σας επιστρέφουμε τα έξοδα αποστολής.

Γι’  αυτό λοιπόν σας συνιστούμε να κρατήσετε τις αποδείξεις πληρωμής και να μας τις στείλετε (αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας) στην διεύθυνση info@empeiria.gr

Προσοχή: σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (ατύχημα, σύγκρουση κτλ), τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.

 

10. Εμπιστευτικότητα

Το εμπειρία.gr δεν θα γνωστοποιήσει τα προσωπικά σας στοιχεία καθώς και τα αγοραστικά ενδιαφέροντα σας σε τρίτους.